SOLDIER OF LOVE

Samantha Jade - Soldier





Miesiąc temu był ostatni post. Zdaję sobie z tego sprawę, ale niestety nauka i sprawy prywatne stoją zawsze u mnie na pierwszym miejscu. Dlatego chcę z całego serca przeprosić za tą nieobecność i spróbuję w tym miesiącu udostępnić chociaż dwie piosenki. 

Piosenka "Soldier of love" została napisana rok temu. Nawiązuje do tego, że kiedyś nie wierzyłam w miłość w wieku dwunastu, trzynastu lat. Po prostu było to dla mnie coś dziwnego. Dopiero kiedy poznałam pewną osobę, zrozumiałam, że to coś przyjemnego, ale uzależnienie się od tego uczucia ma złe skutki. Tak naprawdę to tej osobie zawdzięczam wszystko, co teraz się dzieje w moim życiu. 
Zapraszam do przeczytania!




Oryginał:

1. Once
I didn't believe in love
Everything was different for me
But when you came into my life
I changed my mind
Now
What was unknow to me
Is my whole life
You changed my life
Without it couldn't have happened 


When you tell me 
That I'm important for you
Then I feel that you're like
A soldier of love
You're like my prince
On a white horse
And I feel that you're like
A soldier of love


2. I know that this will all end
You will leave me
But will not tell me why
And it will always be
So I won't understand
Why you do it
I can not imagine my life
Without you


When you told me
That I was important for you
Then I feel that you were like
A soldier of love
You were like my prince
On a white horse 
And I felt that your like
A soldier of love


3. Yes, I know...
You know that I know...
Yes, I know...
You know that I know...


When you come back 
And apologise to me 
You will be back
As a soldier of love
If you understand 
And will be with with me
You will be back
As a soldier of love


~*~  


Tłumaczenie:

1. Kiedyś
Nie wierzyłam w miłość
Wszystko było inne dla mnie
Lecz kiedy się pojawiłeś
Moje życie się zmieniło
Teraz
To co było dla mnie nieznane
Stało się moją miłością
Ty zmieniłeś mój świat
Bez ciebie by tego nie było


Kiedy mówisz mi, że jestem ważna dla ciebie
Wtedy czuję, że jesteś żołnierzem miłości
Jesteś moim księciem na białym koniu
I wtedy czuję, że jesteś żołnierzem miłości


2. Wiem, że to wszystko skończy się
I zostawisz mnie
I nie powiesz mi dlaczego to robisz
Tak zawsze będzie
Więc nie zrozumiem
Dlaczego to robisz
Nie potrafię wyobrazić mojego życia 
Bez ciebie


Kiedy mówiłeś mi, że jestem ważna dla ciebie
Wtedy czułam, że jesteś żołnierzem miłości
Byłeś moim księciem na białym koniu
I wtedy czułam, że jesteś żołnierzem miłości


3. Tak, ja dobrze o tym wiem, ja wiem...
Bo ty wiesz, że ja wiem...
Tak, ja dobrze o tym wiem, ja wiem...
Bo ty wiesz, że ja wiem...


Bo kiedy wrócisz i przeprosisz mnie
Będziesz znowu moim żołnierzem miłości
Jeżeli zrozumiesz i będziesz ze mną
Będziesz ponownie moim żołnierzem miłości



_________________________________________________________________________


Swoje opinie na temat piosenki możecie zostawić w komentarzach. Pamiętajcie, że jeżeli chcecie być na bieżąco, to zapraszam do dodania mnie na snapchacie blog13londie.
Życzę wam spokojnej nocy i miłej niedzieli :)

Komentarze

  1. Świetna piosenka! Bardzo mi się podoba ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz