PO PROSTU

Amir - Etats d'amour


Hejka! Dzisiaj do was przychodzę z kolejną piosenką. Tak jak obiecałam, do końca wstawię dwa lub trzy posty. Aktualnie jestem chora i mam dużo wolnego czasu.

Piosenka "Po prostu" napisałam na początku 2016 roku i była skierowana do chłopaka, w którym się zauroczyłam. To wyznanie nigdy do niego nie trafiło, ponieważ po pewnym czasie zrozumiałam, że nie jest warty mojego uczucia, którym go darzyłam. Jest w całości po polsku i nie posiada żadnego tłumaczenia.


Zapraszam do przeczytania!




Oryginał:

1. Po prostu powiem ci jak to jest
Gdy ktoś ukryje coś i nie powie Ci
Po prostu żyje jak chcę i nie zważam na problemy
Po prostu nic


2. Po prostu kocham cię i powiem to szczerze
Gdy na niebie pojawią się złote gwiazdy
Po prostu żyje jak chcę i nie zważam na problemy
Po prostu nic


Po prostu powiem ci jak to jest
Po prostu powiem ci co czuję
Po prostu słońce odkryje niebo
I rozjaśni ciemność
Po prostu wszystko


3. Po prostu chcę byś wiedział kim ja jestem
Zanim ktoś ci coś powie innego
Po prostu żyje jak chcę i nie zważam na problemy

Po prostu wszystko



_________________________________________________________________________


Mam nadzieję, że piosenka wam się podoba. Wasze opinie o piosence zostawcie w komentarzu. Pamiętajcie, że jeżeli chcecie być na bieżąco, to zapraszam do dodania mnie na snapchacie blog13londie.
Miłego weekendu wam kochani życzę :D

Komentarze