2000 MIL

Tove Styrke - Borderline


Witam bardzo serdecznie w ten sobotni wieczór. Dzisiejszy post będzie poświęcony czwartej piosence pt. "2000 mil". Prawdopodobnie jeszcze przed świetami uda mi się udostępnić dwie kompozycje, które już są zapisane w wersji roboczej na blogu.


"2000 mil" napisałam z myślą o mojej przyjaciółce, która zawsze mnie wspiera i jest dla mnie jak druga siostra (a dokładniej imienny klon mojej starszej siostry). Tekst nawiązuje do jej problemów, które chce pokonać, do jej próby odnalezienia siebie, do poszukiwań miejsca, w którym będzie się dobrze czuć.

Ta piosenka jest dla Ciebie kochana Zuzanko!




Oryginał:

1. Daleko, wiem gdzie to jest.
Daleko, spojrzenie jak łza.
Daleko, tam gdzie ty i ja.

Mam w zanadrzu kilka słów.
Jak pisarz do książek szuka
odpowiednich słów.
Tak jak ja!


2000 mil stąd
Znajdę cię, znajdę nas
Znajdę to, co od zawsze 
zaciekle szukam
2000 mil stąd
Może odnajdę jakiś znak od losu
I wieczne szczęście
Z tobą


2. Wydaję się, że to tak daleko.
Może tak wydaję się tylko innym.
A najważniejsze uczucie 
poddane jest próbie.

Mam w zanadrzu kilka słów.
Jak pisarz do książek szuka
odpowiednich słów.
Tak jak ja!


2000 mil stąd
Znajdę cię, znajdę nas
Znajdę to, co od zawsze 
zaciekle szukam
2000 mil stąd
Może odnajdę jakiś znak od losu
I wieczne szczęście
Z tobą



_________________________________________________________________________________


Mam nadzieję, że ta piosenka wam się podoba. Chcę was zaprosić tradycyjnie do dodania mnie na snapchacie blog13londie oraz do przeczytania nowych dwóch stron, które się pojawiły, czyli O MNIE i MUZYKA.
Miłej nocy wam życzę :)

Komentarze

Prześlij komentarz