IMPOSSIBLE

Kristian Kostov - Beautiful mess




Cześć moi kochani czytelnicy! Do świąt już zostało kilka dni. Jak tam wasze przygotowania do nich trwają? Macie już kupione prezenty? Możecie się tym dzielić w komentarzach. Jeżeli macie dobre pomysły, jak sprawić radość bliskim, to napiszcie je także w komentarzach.


Pisanie "Impossible" zajęło mi cztery miesiące. Jest ona nasączona wieloma metaforami. Refren odnosi się do skutków odchodzenia i powracania uczucia, jakim jest miłość oraz do do próby bycia singlem, co jednak nie jest możliwe przez wracającą miłość. Pierwsza zwrotka nawiązuje do odejścia ważnej dla mnie osoby, za to kolejna jest skierowana do mojego teraźniejszego chłopaka. 

Zapraszam do przeczytania!




Oryginał:


1. Hey can you hear me?
I lost you many years ago
And I miss you every day
If you come back
Please call me someday
Because it kill me inside
Yes, it is truth


If everything dies with us
Somebody counts our lies
I wanna be alone
But it’s impossible
If everything revives with us
Nobody counts our lies
I wanna be alone
But it’s too impossible


2. Close your eyes
And sleep next to me
Dreaming about brand new day
I forgot about your aching words
I have a hope which is dying without you


If everything dies with us
Somebody counts our lies
I wanna be alone
But it’s impossible
If everything revives with us
Nobody counts our lies
I wanna be alone
But it’s too impossible


~*~


Tłumaczenie:

1. Cześć czy mnie słyszysz?
Straciłam cię tak dawno
Tęsknię za tobą co dzień
Kiedy wrócisz proszę zadzwoń do mnie
Ponieważ to wszystko mnie zabija
Ta prawda


Jeżeli wszystko umiera z nami
Ktoś liczy nasze kłamstwa
Chcę być sama
Ale to niemożliwe
Jeżeli wszystko powstaje z nami
Nikt nie liczy naszych kłamstw
Chcę być sama
Lecz to bardzo niemożliwe


2. Zamknij oczy i śpij obok mnie
Śnij o nowym lepszym jutrze
Zapomniałam o twoich raniących słowach
Posiadam nadzieje, która umiera bez ciebie


Jeżeli wszystko umiera z nami
Ktoś liczy nasze kłamstwa
Chcę być sama
Ale to niemożliwe
Jeżeli wszystko powstaje z nami
Nikt nie liczy naszych kłamstw
Chcę być sama
Lecz to bardzo niemożliwe




_________________________________________________________________________


Dziękuję za poświęcenie swojego cennego jakże czasu, żeby przeczytać ten tekst. Mam nadzieję, że się wam podoba.
Miłego dnia wam życzę :)

Komentarze