MADNESS

Ryan Star - Brand new day


Dzisiaj po długiej nieobecności powracam z nową piosenką, którą nazwałam "Madness". Została ona napisana na początku marca tego roku. Kompozycja opowiada o osobach, które przez swoje otoczenie straciły swój rozum, oszalały. Te osoby walczą z przeciwnościami losu o niemożliwą miłość, która cały czas oddala się od nich. Jest jedną z moich ulubionych dzieł, które w ostatnim czasie napisałam. Dlatego jest mi miło, że mogę właśnie ją jako pierwszą udostępnić :)
Zapraszam do przeczytania!




Oryginał:

I wanna say hey
I wanna say bye
Because it's a madness
In my head


1. I remember when you told me
"We must run tonight"
Everyone thought we were mad
But we disagreed with them
Can you tell me
What I've done wrong?
I feel strangely
So please tell me!


I wanna say hey
I wanna say bye
Because it's a madness
In my head
I feel finite
It scares me
Please save me
Ahead of damned madness


2. Have we ever fought for our love
If we've never stopped our time
I lose my mind every day
For new challenges from life
Can you tell me
What I've done wrong?
I feel strangely
So please tell me!


I wanna say hey
I wanna say bye
Because it's a madness
In my head
I feel finite
It scares me
Please save me
Ahead of damned madness


3. Can you tell me
What I've done wrong?
I feel strangely
So please tell me!


I wanna say hey
I wanna say bye
Because it's a madness
In my head
I feel finite
It scares me
Please save me
Ahead of damned madness


~*~


Tłumaczenie:

Chcę powiedzieć cześć
Chcę powiedzieć pa
Przez to szaleństwo
W mojej głowie


1. Wciąż pamiętam jak mówiłeś
"Musimy biec tej nocy"
Wszyscy myśleli
Jesteśmy szaleni
A my się z tym nie zgodziliśmy
Czy podpowiesz mi co zrobiłam źle?
Czuję się dziwnie
Więc powiedz mi!


Chcę powiedzieć cześć
Chcę powiedzieć pa
Przez to szaleństwo
W mojej głowie
Jestem skończona
To mnie przeraża
Proszę uratuj mnie
Przed tym szaleństwem


2. Czy kiedyś walczyliśmy o naszą miłość
Jeżeli nigdy nie znaleźliśmy czasu
Zatracam siebie codziennie
Dla nowych wyzwań od życia
Czy podpowiesz mi co zrobiłam źle?
Czuję się dziwnie
Więc powiedz mi!


Chcę powiedzieć cześć
Chcę powiedzieć pa
Przez to szaleństwo
W mojej głowie
Jestem skończona
To mnie przeraża
Proszę uratuj mnie
Przed tym szaleństwem


3. Czy podpowiesz mi co zrobiłam źle?
Czuję się dziwnie
Więc powiedz mi!


Chcę powiedzieć cześć
Chcę powiedzieć pa
Przez to szaleństwo
W mojej głowie
Jestem skończona
To mnie przeraża
Proszę uratuj mnie
Przed tym szaleństwem



_________________________________________________________________________


Mam nadzieję, że wam się tekst podoba. Swoje opinie zostawcie w komentarzach. Kolejną piosenkę postaram się dodać w najbliższym czasie. Pamiętajcie, jeżeli chcecie być na bieżąco, to zapraszam do dodania mnie na snapchacie blog13londie.
Miłego weekendu życzę wszystkim!

Komentarze

Prześlij komentarz