Reaktywacja ^^

Hejka wszystkim. To znowu ja. Powracam po prawie rocznej przerwie do regularnego pisania postów. Wszystkie wcześniejsze wpisy zostały usunięte. Od teraz będą tutaj tylko dostępne piosenki, które wrzucę ponownie po korekcie. One Shot z Harrego Pottera jest dostępny na wattpadzie [LINK]. Mam nadzieję, że będziecie dalej tak chętnie zaglądać na tego bloga.
Teraz wyjaśniam dlaczego tutaj wróciłam. Przez to, że zaczynałam klasę pierwszą gimnazjum, miałam na głowie zbyt dużo obowiązków. Do powrotu namówiła mnie moja przyjaciółka Julka, która bardzo nudzi się w domu i nie ma co czytać. Także dzięki niej przełamałam to lenistwo (bo moja nieobecność także była tym spowodowana) i ruszyłam tyłek, by blog dalej mógł funkcjonować. 

Na dzisiaj to tyle. W przyszłym tygodniu postaram się wrzucić pierwszą piosenkę. A teraz zapraszam do odsłuchania tej nutki :)



Komentarze